čtvrtek 17. září 2015

Stay fresh!



Vítejte v mém novém oblíbeném městě v Berouně. Nějak jsem si to tady zamilovala. Je to tu milé, krásné, útulné a mají tu bio řetězec :) Kromě toho když jsme se s Ondřejem vydali o půl noci do víru velkoměsta, našli jsme super koktejl bar ve stylu retra amerických šedesátek. Jsem z toho vážně nadšená.




Když už mluvíme o bio řetězci... kdo dneska není bio že? Ale mě se to líbí. Myslím, že převážně ženy měly k zdravé zdravě vždycky sklony, jenže předtím nebylo kam chodit. Teď vidím fronty v kavárnách s lokálními surovinami plný žen, všech věkových kategorií a typů. To mě baví. Já jsem typický český vegetarián (ale zjistila jsem, že je to typické i ve světě, takže tenhle český vtip moc neplatí). Jím jenom rybí maso a vše mořské. Před časem jsem měla zdravotní problémy, z toho že jsem přestala jíst maso úplně, a tak jsme s panem doktorem došli k smíření k podobě pojídání ryb. Jsem ráda, že je teď Česko plné lokálních obchůdků a kaváren a lidé o sebe začínají dbát. Není to v tom jíst chia semínka a kupovat si chlorellu v prášku, ale prostě jíst zdravě. Vyvarovat se cukru (sladké jsem v poslední době omezila na minimální množství medu, pak si všimnete, že to latté je vlastně sladké i bez cukru, díky mléku), jíst vše čerstvé a dbát na vyváženou stravu a vyhnout se smaženému. Nicméně kdo by měl čas, řešit celý den jen jídlo, držte se zlaté střední cesty a poslouchejte své tělo. Když vám říká na co má chuť, je to většinou to, co vám v těle chybí. Mějte se krásně a navštivte Beroun!




Boty: Mango, Šaty: Mystery of art





Žádné komentáře:

Okomentovat