středa 26. srpna 2015

Orange vibes




Zase to přislo..podzimní kolekce! Při tomhle spojení slov mi okamžitě naskočí husí kůže, zároveň s představou modelek zahalených do černé, hnědé a šedé barvy. Tuhle sezonu je ale všechno jinak. Návrháři sice nedali sbohem nadobro typickým podzimním barvám, ale přizvali k nim žlutou a oranžovou barvu. Tenhle styl mě opravdu moc baví. Je to kontrastní a hlavně veselé oživení.


 Ano, jsem závislá na barvách. Mám pocit, že mi zpříjemní den a lidem kolem mě. V zástupu černě oděních jedinců navíc vždy v barevných kombinacích vyniknete. Máte taky rádi barvy? Předtím jsem se trošku bála citrusových odstínů, protože blondýnkám zrovna moc nesluší, ale tuhle sezonu to beru jako naprostou vízvu. Mějte se krásně a užívejte zbytku letních paprsků!




Tílko: Mango, šperky: Mango, Šortky: H&M, Rtěnka: Clinique Lip Balm




Žádné komentáře:

Okomentovat